Po irlandzku Tarbhealach Craig Mór, czyli wielki przejazd skalny. Lokalnie nazywany 18 łuków. Jest to zbudowany w 1852 roku przejazd kolejowy w Irlandii Północnej będący jednocześnie najwyższym wiaduktem na całej wyspie irlandzkiej.
Most ten został zaprojektowany przez Johna Benjamina MacNeill'a, wybitnego irlandzkiego inżyniera. Jego budowa rozpoczęła się w 1849 roku i była częścią połączenia kolejowego pomiędzy Dublinem i Belfastem. Jego tworzenie trwało trzy lata i formalnie wiadukt został otwarty w 1852 roku. Przebiega przez dolinę rzeki Camlough. Most składa się z 18 łuków o rozpiętości 18 metrów każdy, a najwyższy z nich jest wysoki na ponad 38 metrów, co czyni Craigmore najwyższym wiaduktem w Irlandii. Jest długi na ponad ćwierć mili i został zbudowany z granitowych bloków kamiennych z pobliskiego kamieniołomu Goraghwood.
Drugiego marca 1989 roku w wiadukt Craigmore uderzyła bomba Tymczasowej Irlandzkiej Armii Republikańskiej, uszkodzając go. Bomba wybuchła zaledwie cztery minuty przed tym, jak przez wiadukt miał przejechać pociąg pasażerski z Dublina, co na szczęście wystarczyło, aby go zatrzymać.
Jak mogliście zapewne zauważyć, dawno nic na tej stronie nie dodawałem. Jednak nie, nie opuściłem tego projektu, jestem po prostu obecnie zajęty innym. Obecnie buduję stronę o nazwie Fshoq!, gdzie prowadzę blog podróżniczy, na którym znaleźć możecie zarówno moje nowe, jak i te starsze przygody. Jeśli więc czekacie na więcej moich tekstów czy zdjęć, jest to miejsce, do którego myślę, że obecnie warto zajrzeć. Kiedy już strona Fshoq! nabierze dostatecznego rozmachu, z wielką chęcią wrócę do Into the Shadows, zresztą zbiera mi się coraz więcej eksploracji opuszczonych miejsc do opisania. A tymczasem, do zobaczenia!