Miejscowość, w której znajduje się parowozownia, to najważniejszy węzeł kolejowy między Warszawą a Lublinem. Budynek został zbudowany w latach 1943 - 1944, przestał być wykorzystywany w 1998 roku.
Nieczynny dworzec kolejowy, pierwotnie pasażerski, później towarowy.
Na obrzeżach stolicy możemy natrafić na bardzo rozległe tereny należące do Polskich Kolei Państwowych. Jest tam lokomotywownia i myjnia dla pociągów. I kilka pociągów dalekobieżnych, które nigdzie już nie pojadą.
Po irlandzku Tarbhealach Craig Mór, czyli wielki przejazd skalny. Lokalnie nazywany 18 łuków. Jest to zbudowany w 1852 roku przejazd kolejowy w Irlandii Północnej będący jednocześnie najwyższym wiaduktem na całej wyspie irlandzkiej.
Jak być może zauważyliście, strona ta nie była ostatnio zbyt często aktualizowana. Nie znaczy to, że zaniechałem eksploracji - jedynie tyle, że chwilowo jestem zajęty innym projektem, zwanym Fshoq! - Podróże i Fotografia, na którym opisuję swoje przygody podróżnicze, dodaję poradniki fotograficzne oraz opisuję sposoby na to, jak zdrowiej żyć. Jeśli jesteście ciekawi moich wypraw oraz fotografii, zajrzyjcie koniecznie na tę stronę. Kiedy już dostatecznie rozwinę projekt Fshoq!, tak jak udało mi się z Into the Shadows, powrócę tu i na powrót zacznę opisywać swoje eksploracje opuszczonych miejsc. Do zobaczenia!